lördag 6 augusti 2011

Tre veckor... / Three weeks...

...har jag nu lyckats få till ett inlägg varje dag! Även om en del bara visar en bild, men det är ju alltid nå't. ;)
...and a post every day! Even if some only shows a pic, but at least it's something. ;)

Idag var jag och A på scrapträff. Där var även Syster Yster och diverse andra trevliga tjejer i varierande ålder. :) A gjorde en dubbel-layout om vårt besök i Kolmården och påbörjade en enkel om delfinerna; ett kort och en dörrskylt (och påbörjade en till) åt vännen C. Plus att hon läste lite bok, mumsade Polly och gav design-tips till alla som ville ha. :)
Today I was on a crop with A, Sis and a bunch of other nice ladies. A managed to do a double page LO about our visit to Kolmården and started on a single page about the dolphins; a card and a door sign (and started on yet an other) to her friend C. Plus she read in her book, ate some candy and gave design tips to anyone needing it. :)

Jag gjorde en enkel och en dubbel - om våra förehavanden i april och maj. På layouten om maj använde jag mig av nya papper från Echo Park ("Country Drive") - en av mina favvis-tillverkare. :)
I made one single page and opne double page - about our doings in April and May. At the layout about May I used new papers from Echo Park ("Country Drive") - one of my fav manufacturers. :)



Detaljer... / Details...

1 kommentar:

The Gov. sa...

Love that you used multi photos on the layout!