tisdag 23 augusti 2011

Inlägg nr 500! / Post #500!

Och förutom det är det mammas födelsedag! Två orsaker att fira. :) Men jag får nog fundera lite till på om jag ska göra nå't "riktigt" firande i form av tävling eller utlottning. Är det nå'n som skulle vara intresserad av sådant?
And besides that, it's Mom's birthday! Twice the reason for celebration. :) But I need to ponder if I should have a "real" celebration as in term of drawing or challenge. Would you be interested of a such?

A var hemma från skolan idag p.g.a. rejäl förkylning, men om hon inte blir sämre inatt får hon gå till skolan imorgon. Förhoppningsvis har hon vilat upp sig tillräckligt då.
A stayed home today due to a heavy cold, but if she doesn't get worse tonight she's off to school tomorrow. Hopefully she's had enough rest by then.


Jag har hoppat på ännu en online-kurs hos Shimelle.com. :) "Lär något nytt varje dag" - en månadslång kurs under september. "Explore" fullföljde jag inte rent skaparmässigt, men jag läste varje uppgift och fnurlade över det hela. Så jag tyckte det gav mig en hel del ändå. Vi får väl se hur det går denna gång. :)
Den håller ju på samtidigt som den månadslånga ABC-crop'en på MSW...
I've joined yet an other online class att Shimelle.com. :) "Learn something new every day" - a month long class during September. I didn't finish "Explore" when it comes to creations, but I did read all prompts and pondered over them. So I think it gave me a lot anyway. Let's see how well it turns out this time. :)
It does run at the same time as the month long ABC crop at MSW...

1 kommentar:

Charlotte sa...

och jag läste ditt inlägg först nu Grattis till inlägg 500 och till din mamma!