måndag 22 augusti 2011

Sjukgymnast och safari / Physiotherapist and safari

Idag var jag till sjukgymnasten på jobbet för min rygg (och överallt annars det gör ont i samband med detta) och fick veta att det är hormonellt! Men blir bättre om jag sparkar mig i ändan och ser till att träna - speciellt styrketräning. Så nu ska jag försöka ta mig tid till det. Om inte barnen blir sjuka... Som A eventuellt är på G att bli...
Today I visited the physiotherapist at work regarding my back pain (and everywhere else I've got ache due to this) and learned it's due to hormones! But it will improve if I take my butt and get some exercise going, especially strength. So I'll try to make time for this now on. Unless the DDs get ill... As A might be any day...

När vi var på scrapträff, jag och A, gjorde hon den här dubbel-LOn om vårt besök i Kolmården:
When we was at the crop, me and A, she made this double LO about our visit to Kolmården zoo:


1 kommentar:

Charlotte sa...

Hon brås på sin mor :) Jobbigt med ryggont, hoppas träningen hjälper och att du kommer igång med den!

Kram!