torsdag 11 april 2013

Simmar / Swimming

Först måste jag tacka för alla rara kommentarer jag får! De värmer ända in i hjärteroten!
First of all, I want to thank you for all the sweet comments I get! The really brighten my day!

De senaste dagarna har jag äntligen lyckats kryssa av två av tråkjobben jag haft hängande över mig lääääänge. Att putsa fönstren (plus att jag tog bort de kvarvarande spröjsen upp på övervåningen) och frosta av frysen. Så tråkigt att göra, men så skönt när det är gjort. :)
Dessutom har jag äntligen kommit ner till botten i tvättkorgen, vilken jag inte sett se'n innan resan till Thailand... ;)
The past days I've finally managed to tick off two of those booooring chores that have been on my list for half of an eternity. Cleaning the windows and de-frosting the freezer. Awfully boring things to do, but so good to have accomplished. :)
And I have managed to reach the bottom of the laundry basket again! I haven't seen that since before the trip to Thailand... ;)

Den här layouten handlar om hur O simmade hela bassänglängden på simskolan förra året.
Den är till YouDo's bingo-utmaning (där jag använde raden: mönstrat papper, washi-tejp och tag). Och den lilla dekorationen nere till vänster skulle inte ha varit där, men så kladdade jag lite i misten... :)
This layout is about how O swam all the length of the pool at her swimming lesson a year ago.
It's for YouDo's bingo challenge (I used the row containing: pp, washi and tag). And the little embellie down left wasn't supposed to be there, but then I messed a little with the mist... :)


6 kommentarer:

Cornelia sa...

Först måste jag berömma själva fotot. Har nu två veckor på raken varit i simhallen med två grabbar och en kamera. Med solen strålande in genom de jättestora fönstren, skuggor, vatten... ja, det har då inte blivit några bra bilder att scrappa iallafall. Därför är jag riktigt impad över just fotot!

Men... sen har du ju även gjort en underbar LO med det också. Inte gör det något att det råkade bli lite mist-kladd därnere, för det blev hur bra som helst med en deko just där!

Fiiiiiiin är den!!!! Din LO!

Camilla sa...

Så härlig LO! Tycker att dekorationen passar bra in där nere i hörnet!!

Kram

Lisa sa...

Fin LO och riktigt härliga färger! Kul att du vill delta i vår påskcrop på YuoDo :)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hej Malin! Härlig layout! Och STORT tack för alla fina kommentarer du lämnar hos mig! Du ska veta att de värmer! Massor! Kram!

cissi sa...

Jag säger som Cornelia och Camilla tycker att dekorationen passar där. Och att du gjort en jättefin LO. Nu hoppas vi att solen kommer på söndag som de säger så att du kan njuta av se ut från dina nytvättade fönster.

KatarinaR sa...

Så fin layout du har gjort!
Gillar både färger och upplägg på denna.
Trevlig helg!