lördag 6 april 2013

Moi

Idag är A på filmmyskalas hos L. Jag trodde att L bodde inne i Linghem. Det visade sig att hon har postadress Linghem, men hon bor låååååångt ut på landet... Så nu ska vi se om GPSen hittar dit när jag ska hämta hem A och kompisen C (de åkte dit med C's pappa). :)
Today A is on a "watch-a-movie-party" at L's. I thought L lived in a village some 10 kms from here, but it turned out that's just her postal address. She lives waaaaay out in the countryside... So it'll be interesting to see if our GPS finds its way when I'm to get A and GF C home (C's dad took them). :)

Här är ännu en layout till en utmaning hos YouDo - att använda färgerna vitt, grönt och lila. Så då passade ju kortet på mig bra eftersom min klänning är vit och lila. :) Jag har använt MSW's april-skiss och texten på layouten handlar om att man ibland måste lämna ifrån sig kameran och snällt be nå'n annan ta kort med "mig" på.
Here's another layout for a challenge at YouDo - to use the colours white, green and purple. So I thought the photo of me would be perfect, since my dress is white and purple. :) I've used the April-sketch at MSW and the journaling is about one has to hand over the camera sometimes and ask someone kindly to take a photo of "me".



Och denna gången är det fjärilar på... ;)
And this time I didn't omit the butterflies... ;) 

5 kommentarer:

pojjo sa...

Underbar lo du skapat :) Tack för du är med och tävlar
kram Dt- Johanna "pojjo"

lykta sa...

Härligt med färgerna! Grönt och lila är inte helt lätt... Älskar bokstäverna i titeln och hur du ringlat twine!

cissi sa...

Jättesnygg LO!

~jan sa...

Beautiful! The layout, you and the butterflies are all so very pretty! :)

Hope you found your way...

Ulrika sa...

Wohoo! Snyggt!! En layout helt i min smak! ;-)