tisdag 8 april 2014

Solros / Sunflower

Idag är det jag som gjort skissen på Veckans Skiss! :)
Den var egentligen tänkt till bilderna från O's första skoldag, men jag fick inte till dem som jag tänkt (men blev himla nöjd med resultatet ändå).
Istället använde jag en annan bild av O: på Trädgårdskvällen i skolan förra året sålde hennes klass nysådda solrosor och den vi köpte växte rejält! Lyckligtvis fick jag till en bild av henne under den, för dagen efter gick den av...
Today I'm the creator of the sketch at Veckans Skiss! :)
I had the intentions to use it for the photos from O's first day at school, but it didn't turn out as I wanted (although I'm happy over the result).
Instead I used another photo of O: at the Garden Night at school last year, her class sold tiny little sunflowers and the one we bought grew "a bit"! Luckily I managed to take a photo of her under it - the next day it was lying down...



Inga kommentarer: