söndag 20 april 2014

Project Life v/w 7

Jag tycker inte om att putsa fönster, speciellt inte på övervåningen eftersom jag är rejält höjdrädd. Så varje gång jag gör det svär jag på att hyra in nå'n nästa gång. Men "nästa gång" står jag där igen... Som idag... Men uj, vad nöjd man är efteråt. :)
I don't like to clean my windows, especially upstairs - suffering from high anxiety. So every time I do it I swear I'll pay someone to do it the next ime. But coming "next time", I'm at it again... Like today... But I'm pretty satisfied when I'm done. :)

V.7 gjorde jag på LinköpingScrap och det var kitutmaningen som startade det hela. Istället för att göra ett vanligt kort med papprena i mitt kit gjorde jag ett titelkort - Alla Hjärtans Dag fanns ju med denna vecka, så det var ju alldeles perfekt!
I made w.7 at LinköpingScrap and it was the kit challenge that started it off. Instead of doing a card with the papers in my kit I made a title card - Valentine's Day was in that week, so the pp's were perfect!


Jag gjorde ett "utfyllnadskort" också:
I made a filler card too:

Syster Yster med familj var och hälsade på och lille L hjälpte moster att städa. :) A hade sitt uttagningstest till dansprofilen, O var utklädd till mumieflicka (med hjärtan i ansiktet) på skolans maskerad på Alla Hjärtans Dag och vi packade inför resan.
Sis and her family was here and little L help his auntie to clean a bit. :) A had her "audition" for seventh grade, O was dressed as a mummy girl (with hearts in her face) at the Valentine's masquerade in school and we packed for our trip.


På fredag em åkte vi till Göteborg för vidare färd till Thailand.
Friday afternoon we went to Gothenburg and then to Thailand.


Och hela uppslaget...
And the entire spread...

Förutom papprena från goodie bagen har jag använt kort från Becky Higgins' corekit Azure och ett par stämplar från Freckled Fawn.
Except for the papers in the goodie bag, I've used cards from Becky Higgins' core kit Azure and a couple of stamps from Freckled Fawn.

Inga kommentarer: