tisdag 2 oktober 2012

Packad / Packed

Är vad jag är. Eller min resväska, i alla fall. :) Imorgon åker jag till Ukraina ihop med chefen och ett par arbetskamrater - för ett endagsmöte. Är hemma igen fredag kväll... 2,5 dagar borta för ett endagsmöte... *suck*
That's my suitcase. Tomorrow I'll go to Ukraine with my manager and a couple of collegues for a meeting. We'll be away 2,5 days - for a one day meeting...

Helgen som gick var det LinköpingScrap, men jag hade inget vidare flyt den här gången. Jag lyckades bara få till fyra LOer och fyra kort - så jag lyckades vara med i alla utmaningarna, men inte mer. :/ Men jag hann gosa en hel del med lille L som Syster Yster hade med sig. :)
The past weekend I attended LinköpingScrap, a crop held here twice a year. However... This time I didn't find my mojo - only managed four LOs and 4 cards: enough to participate in all the challeneges. :/ But I did snuggle with little L, that Sis brought. :)

En av layouterna jag gjorde var mitt inspirationsalster till MSWs oktoberskiss.
När A bröt armen fick jag inte fotografera och absolut inte scrappa om det hela, sa hon på sjukhuset. När vi kommit hem och fått i oss den sena lunchen gick hon med på att jag tog en bild med mobilen för att kunna messa hennes mormor och moster och berätta vad som hänt. Och när vi varit på återbesöket och gipset var borta gav hon mig tillstånd att scrappa om det hela. Så det har jag gjort nu. Med resterna efter Mollys januari-kit... :)
One of the layouts I made was my take on the MSW October sketch.
When A broke her arm she told me, at the hospital, that I was not to photograph and absolutely not to scrap about it. But after the very late lunch she allowed me to take a photo with my cellphone to text her grandma and aunt about her day. And after we've been back at the hospital and had the plaster taken off, she allowed me to scrap about it. And that's what I've done. With the remnant's of my January kit from Molly's... :)



2 kommentarer:

Lilo sa...

Riktigt snyggt!! =)

Sorken sa...

Ett sånt snyggt gips måste man ju scrappa om!