söndag 27 mars 2011

Svansjön och tjuvkik / Swan Lake and sneak-peak

Först ett stort tack för alla rara kommentarer till mini-albumet! TACK!
First a huge thanks for all sweet comments to the mini-album! THANKS!

Inatt sov O hela natten i sin säng! Inget tassande förrän vid sju. :)
Tonight O slept all night in her bed! No pattering until 7am. :)

Se'n lite gnäll... Min fina fjäril-stans från Martha Stewart funkar inte längre! :(
And some whining... My lovely butterfly punch from Martha Stewart isn't working anymore! :(

Den här LOn gjorde jag på scrapträffen igår. Jag använde delar av förpackningen till Prima-blommor som fotomatta. Och så stansade jag ut några ballerinor som jag använde som mask när jag mistade. Visst blev det väl läckert? :)
I made this LO on the crop yesterday. I used the packaging from Prima flowers as photo mat and punched some ballerinas to use as mask when misting. Don't you like the effect? :)

Och lite detaljer...
And some details...



Och till sist en tjuvkik på delar av min LO som jag gjort för skissen som kommer på MSW den 1:e april...
And finally a sneak-peak on parts of my LO I've done using the April 1st sketch from MSW...


5 kommentarer:

KatarinaR sa...

En härlig "krispig" layout!
Det blev ju hur fint som helst med de fina ballerinorna i nederkanten.

Christa sa...

Thanks for visiting my blog Malin! I am honoured! I adore this Swan Lake layout. Looking forward to following your blog too!

Lotte sa...

Jättefint! Gillar verkligen hur du använde ballerinorna som mall. Är det en diecut?

Ann sa...

I adore your misting! Beautiful layout!

~jan sa...

The misting is gorgeous, Malin! Love how you used the packaging too! If you call the company, maybe Martha will replace your punch! :)