tisdag 1 mars 2011

Febrig O + LOer / Feverish O + LOs

Igår klagade O på huvudvärk, så jag var inte alltför överraskad när hon väckte med vid halv ett inatt och sa att hon var varm: 38,9 i temp. Så hon fick Ipren och sedan försökte jag, i en kvart, få henne att sluta prata - vilket hon alltid gör när hon har feber på nätterna. :)
Och idag har vi varit hemma, hon och jag - maken hade heldagsmöte, så han kunde inte byta av.
Yesterday O said she'd a head ache, so I wasn't surprised when she woke me at 0.30am saying she was warm: 38,9C/102F. So she got some meds and then I tried, for a quarter, to make her stop talking - which she always does when getting a fever during nights. :)
And today she and I stayed at home - DH had an all-day meeting so he couldn't switch with me at lunch as he uses to.

Här är två till av layouterna jag gjort till MSW's Sketch-A-Thon (man har till kl 3 på morgonen den 4:e att lämna in om man vill ;) ).
Here's two more of the LOs I've done for the MSW Sketch-A-Thon (for which you can upload your creations till 3am the 4th CET, if you like ;) ).

Den första är om O's version av barnsången "Var bor du lilla råtta?". Istället för "jagar katt", sjunger hon "jag är katt". :)
The first is about O's version of a Swedish children's song. Translated it's supposed to be sung "hunts cat", but she sings "I am cat".

Den andra berättar hur jag och maken träffades - både den officiella versionen (som är lite roligare ;) ) och den sanna.
The second tells the story of how I and DH met - both the official (and more fun ;) ) and the true version.

1 kommentar:

Ann sa...

Brian and I have 2 different versions of our first date. Thanks for the reminder that I should scrap this. I like the masculine feel to this page.