söndag 20 september 2009

Road Rage

LillBlommans utmaning i bloggpartyt är att scrappa en sida till sin BoM om en mindre bra egenskap - samt göra detta utifrån en skiss.

Min LO handlar om hur jag beter mig när jag hamnar bakom ratten... Iiiiiiiiiinte bra... ;)
-------------------------------------------------------------------
The blog party challenge from LillBlomman is to scrap about a less good characteristic for the BoM.

I scrapped about my behaviour behind the wheel...

Road rage
Mönstrat: Sassafras Lass, FancyPants
Typsnitt: CB Red Tag Sale
Övrigt: chipboardstickers & journalingspot fr. Sassafras Lass

7 kommentarer:

MissMian sa...

Underbar LO!!!

--- sa...

Ha ha, vilken härlig!!! Vad skoj att du är med! Kramar!

Anonym sa...

Gillar den där lo Malin. Snygg är den också.

Hella sa...

Hejsan svejsan!

Kika in i StoryHouse blogg, jag tror du kommer att gilla det! ;)

Linda sa...

hihihi! rolig du! fin LO!

CillaT sa...

Superhärlig layout=)

bitte71 sa...

Haha, vilken rolig layout! Jag är nog likadan känner jag *hrmm*
Kram M