söndag 20 september 2009

Road Rage

LillBlommans utmaning i bloggpartyt är att scrappa en sida till sin BoM om en mindre bra egenskap - samt göra detta utifrån en skiss.

Min LO handlar om hur jag beter mig när jag hamnar bakom ratten... Iiiiiiiiiinte bra... ;)
-------------------------------------------------------------------
The blog party challenge from LillBlomman is to scrap about a less good characteristic for the BoM.

I scrapped about my behaviour behind the wheel...

Road rage
Mönstrat: Sassafras Lass, FancyPants
Typsnitt: CB Red Tag Sale
Övrigt: chipboardstickers & journalingspot fr. Sassafras Lass

8 kommentarer:

MissMian sa...

Underbar LO!!!

--- sa...

Ha ha, vilken härlig!!! Vad skoj att du är med! Kramar!

Nick sa...

Gillar den där lo Malin. Snygg är den också.

Hella sa...

Hejsan svejsan!

Kika in i StoryHouse blogg, jag tror du kommer att gilla det! ;)

Lisbet sa...

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/

Linda sa...

hihihi! rolig du! fin LO!

CillaT sa...

Superhärlig layout=)

bitte71 sa...

Haha, vilken rolig layout! Jag är nog likadan känner jag *hrmm*
Kram M