onsdag 9 september 2009

En duva / A pigeon

Här är ännu en LO från helgen. Den är helt olik mina vanliga LOer, men jag är jättenöjd! :)
Den är mitt bidrag till Magdas' septemberutmaning: en skiss och fokus på texten.

Berättelsen i det här fallet är om O's spontana kommentar när vi väntade på rovfågelsuppvisningen på Kolmårdens djurpark i somras. Det kom en påfågel promenrande förbi och hon utbrister glatt: "Titta mamma! En duva!" Det är inte lätt när man bara är tre år... :)
-----------------------------------------------------------------------------------
Here's another LO from passed weekend. It's my take on Magdas' September challenge.

It's about O's comment when we were at the zoo. We were waiting for the bird of prey show when a peacock walked by. O says in a happy, loud voice: "Look mum! A pigeon!" It isn't easy when you're just three...

En duva / A pigeon
Mönstrat: Sassafras Lass
Övrigt: chipboardfigurer fr. Sassafras Lass, thickers fr. AC

6 kommentarer:

MissMian sa...

Gillar verkligen den här!! Har ju sett den live också! :)

Karin B sa...

Vilken fin tolkning av skissen! Bra jobbat!

Lilo sa...

Jättefin!!! Älskar de där papprena också! =)

Unknown sa...

Hihi, vilken söt story, å jättesnygg LO!

Lork-mamman sa...

Jaaa, det var verkligen kul att se dig jobba med det här pappret. Vi måste sett ut som fågelholkar när du visade upp vilket papper du köpt och att du tänkte scrappa en hel LO med det. :)

Morfen sa...

Vilken jättefin layout!
Kul att du gillade mitt molly-album. Barnen tyckte det var superkul att ha Molly hemma på besök och jag ska göra ett minialbum till om när min pojke hade henne hemma. Kramis!