söndag 13 september 2009

Liftat MissMian / Lifted MissMian

På LinköpingScrap hade Stella's lifttävling båda dagarna och det var MissMians härliga LOer som var förlagor.

Min första visar mina sötisar (men den hade nog tjänat på lite mer kontraster har jag kommit på efter att ha tittat på den ett tag - men fotot gillar jag i vilket fall som helst! :) ).

Den andra är bilder från Syster Yster's möhippa. Vi var bl.a. till Mantorps Travskola där vi alla fick prova på att köra - först ponny (som jag gör på bilderna här), sedan STOR häst! Sååååå häftig upplevelse!
-------------------------------------------------------------
These two LOs are lifts of MissMian's LOs - made during LinköpingScrap.

The first shows my little darlings and the second are pictures of me from my sister's hen party. We went to a school for harness racing and we all tried to "drive" trotting horses - first little ponies and later a BIG horse. Sooooo much fun.


Smile
Mönstrat: MME
Övrigt: bokstavsstickers fr. PinkPaislee, Just-the-edge fr. Bazzill, biljett fr. Jenni Bowlin

Hoppla /Giddy-up
Mönstrat: MME
Typsnitt: QK Blossom Grande
Övrigt: Just-the-edge fr. Bazzill, die scalloped circle & circle fr. Spellbinders

1 kommentar:

MissMian sa...

De är såååå duktig!