tisdag 14 juli 2015

Bokrecensioner att se fram emot

I det här inlägget, från början av maj, listade jag de böcker jag borde skriva lite om. Av dessa har jag gjort en! Å andra sidan har jag betat av en del recensioner av böcker jag läst under tiden, så... :)

Dessa böcker ligger jag alltså efter med enligt det inlägget:
  1. The White Princess
  2. Läsarna i Broken Wheel rekommenderar
  3. Ringens gåta
  4. Mellan rött och svart
  5. Att inte vilja se
  6. Vinter i drömhuset
  7. Trilogin om värdshuset i Boonsboro (Värdshuset; Pojkvännen; Nyårskyssen)
  8. Vildfågel
  9. Analfabeten som kunde räkna
Se'n har jag ju läst de här också:

  1. Carolines arv
  2. Barnbruden
  3. Pottungen
  4. Jag är Malala
Och eftersom semestern börjar till helgen och därmed mer tid att läsa (och min Kindle är full med intressanta böcker!), så är det väl lika bra att börja beta av dem. :)


Inga kommentarer: