tisdag 14 maj 2013

Restaurangbesök / Visit at a Restaurant

De fyra dagarna gick fort... På fredagen hade A examination på baletten (hon var nöjd efteråt) och då var jag och O på sta'n några timmar. På lördagen var vi och firade B som fyllde fem. Och på söndagen var O på kalas och sedan ännu en sväng till kompisen T (och då hade temperaturen i poolen stigit, så det räckte med baddräkt...).
The four days passed quickly... On the Friday A had her ballet exams (she was content afterwards) while me and O spent a couple of hours in the city centre. On the Saturday we went to celebrate B's fifth birthday. And on the Sunday O went to a birthday party for a couple of friends and then spent yet a couple of hours at T's (where the temperature had risen in the pool, not needing the wet suite).

Men lite scrappande hann jag få till (när jag inte läste på min älskade Kindle ;) ). Bland annat den här som är gjord till MSW's Spring Fling. Bilderna är två år gamla och den handlar om att vi var på restaurang efter att A had haft extralektion på baletten - inför examinationen. :)
But I've managed some scrapping (when I didn't read on my beloved Kindle ;) ). This one is made for the MSW Spring Fling. The photos are two years old and it's about us going to a restaurant in town after A having had an extra ballet class - prior to her ballet exams. :)


Och igår var det tio år sedan pappa dog... :(
And yesterday it was ten years ago, that my father died... :(

(Layouten kommer från det här inlägget.)
(The layout is from this post.)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fantastisk layout på din pappa och dig!! Våra älskade saknas oss,men i våra hjärtan och minnen finns de för evigt ♥♥

Kram!!

Anonym sa...

Hu, denna speciella broder...
Inatt drömde jag så intensivt om honom, så jag vaknade av att jag sa: Thore.

Jag är arg, än idag, att han inte fick vara med er:(

"Totto", som din farmor sa:)

//Många kramar, Tina