lördag 4 maj 2013

Friends

Tjejerna har glatt delat med sig av sin förkylning känner jag i halsen... Men jag trycker i mig Echinaguard och ignorerar det hela. Inte kan man bli sjuk när det äntligen är solsken och varmt? :)
DDs have been nice and shared their cold with me... But I eat nautropathic pills and totally ignore it. One can't get ill when the sun and warmth finally seem to have arrived, right? :)

Den här layouten har jag glömt att visa. Den gjordes till en av utmaningarna på MSW i februari och handlar om O och kompisen N.
I've missed to share this layout. It was made for one of the challenges at MSW in February and is about O and her friend N.


1 kommentar:

Maritha sa...

Vilket härlig foto! Jag gillar att du valt att spara hela vägen och träden, istället för att klippa ut tjejerna bara.. :)