måndag 26 mars 2012

Industrilandskapet / The Industrial Landscape

Tack Syster Yster för att du kan tänka dig att (eventuellt, kanske...) förlåta mig. :)
Thanks Sis for considering to (perhaps, maybe...) forgive me. :)

Innan jag fortsätter packa - denna gång för en jobbresa till Kraków - ville jag bara visa den här layouten jag gjort efter en skiss av LillBlomman. En tämligen fri tolkning av skissen... ;) Men jag är himla nöjd själv.
Before I continue packing - this time for a business trip to Cracow - I want to show you this layout I've made for a sketch challenge at LillBlomman. A bit of free interpretation, though... ;) But I'm really pleased with it.


Fotografiet av tjejerna vid Motala Ström tog maken när de tittade på dinosaurieutställningen i somras. Norrköpings industrilandskap är verkligen värt ett besök - gärna med kameran i hand.
The pic of DDs was taken by DH last summer, when they visited the dinosaur exhibition. The Industrial landscape of Norrköping is really worth a visit - preferably with a camera close by.

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag gillar fria tolkningar;) och extra mkt om du är nöjd själv! vad skoj att du ville vara med! Kram!

Camilla sa...

Så fin! Vi var med på utställningen och med ett besök på samma ställe som på ditt foto efteråt :-)