onsdag 21 mars 2012

Feber... / Fever...

Det har A dragit på sig nu ikväll. :( Och hon är alldeles förtvivlad (som den elvaåring hon är!) eftersom hon "alltid är sjuk när det är nå't kul!" - det är mellanstadiedisco på fredag nämligen... Men jag sa att om hon inte har för mycket feber när det är kan hon ju gå dit en stund. Den dagen, den sorgen.
That's what A has got this evening. :( And she's devastated (as the pre-teen she is) since she's "always home sick when something fun is happening!" - it's school dance for the 10-12yo's on Friday... I told her she can go a couple of hours if the fever is not too high. We'll see what happens.

De två senaste layouterna jag har gjort är jag väldigt nöjd med! Härligt färgsprakande - om än på vit bakgrund. :) Men de får vänta till jag har fotograferat dem.
The two last layouts I've made, I'm reallysatisfied with! Lots of lovely colours - on white CS. :) But they'll have to wait till I've photographed them.

Under tiden visar jag en layout jag gjorde på LinköpingScrap. Den är gjord med delar av "godsakspåsen" vi fick och till en utmaning att använda just densamma. För att få in lite färg (det var lite dåligt om det bland godsakerna...) tog jag fram papper från ett gammalt Molly-kit och resultatet är en layout om när maken och tjejerna var och tittade på dinosaurieutställningen.
Meanwhile, here's one of the layouts from LinköpingScrap. It's made from parts of the "goodie bag" we got - for a challenge to use just that. To get some more colours (the things in the goodie bag weren't very colourful...) I brought out an old Molly-kit and the result is a layout about when DH and DDs visited the dinosaur exhibition.

Inga kommentarer: