tisdag 4 oktober 2011

Drygt två veckor... / Little more than two weeks...

...senare! Tiden har gått åt till övertid, balettskjuts, firande av födelsedag, en och annan layout - samt häng i soffan framför TVn. Ungefär. :)
...later! Time has been used for overtime, driving to ballet lessons, celebrating b-day, an occasional layout - and couch surfing in front of the TV. Sort of. :)

I födelsedagspresent fick jag ett presentkort hos Designat av mamma, lillebror och Syster Yster med familj. Ett armband av O - som hon gjort själv. En väska av A - som hon gjort ihop med sin mormor. Och ett objektiv till systemkameran av min käre make!
For birthday I got a gift card at Designat from Mom, my brother and Sis and her family. A bracelet by O - which she'd done herself. A little handbag by A - which she made together with Mom. And a new lens for my DSLR by DH!

Och idag kom det upp en ny skiss hos MySketchWorld! Min tolkning av den handlar om sommarens besök på Smultronstället. Fjärilen på layouten är den som dekorerade min glass. :)
And today a new sketch was revealed at MySketchWorld! My take is about this summer's visit at Smultronstället. The butterfly at the layout is the one that decorated my icecream.


Då ska vi se om jag lyckas uppdatera bloggen lite oftare igen efter det här. :)
Now let's see if I manage to update the blog a little more often again, after this. :)

Inga kommentarer: