torsdag 30 juni 2011

Dagens motion / The exercise of the day

Det fick jag på väg till och från bokbussen idag - då övade nämligen O på att cykla utan stödhjul för första gången. Lite gråt och tandagnisslan var det, men hon ramlade inte och i slutändan cyklade hon minst 20-30m utan att jag höll i cykeln. :) Så det är på gång!
Det trista är att jag fick ont i senan/muskeln/nå't under foten igen - det som i stort sett var borta. :(
That's what I got on our way to and from the library bus today - since O practised riding her bike without the training wheels. She found it a little scary at first, but she never fell and finally she managed riding at least 20-30m without me holding the bike. :) So she's heading there!
The sad thing is I got a really bad ache in my muscle/tendon/something under the foot again. And it was almost healed. :(

Och ja, mamma - kransarna var hemgjorda. ;) A började göra en åt sig, men jag hade gett henne för kort ståltråd så hon gjorde den åt O istället. Under tiden gjorde jag en ny, större, åt A så hon skulle hinna få en också.
And yes, Mom - the wreaths were home made. ;) A started on one for herself, but it turned out I had given her too short wire, so she ended up making it for O instead. Meanwhile I made a new, bigger, for A so she'd get one on time for the dance, too.

Den här layouten är till Mollys kitutmaning för juni. Trafikskylten finns längre in i samhället och jag tycker den är så fin. :)
This layout is for the kit challenge at Molly's in June. The road sign can be seen further down the road from here and I think it's so cute. :) 

Tyvärr mulnade det på här ute nu på em, så det gick inget vidare att fotografera layouten. :(
Unfortunately it got cloudy outside, so the photo of the layout isn't that good. :(

2 kommentarer:

Lilo sa...

Finfint Malwa!! Mulet här nu... och jag som ska fotografera lite nya blomster... får väl se om det går.

~jan sa...

Terrific layout, Malin! Congrats to O for learning to ride on her own-freedom! ;)