söndag 24 oktober 2010

Söndagsmiddag och "kort" / Sunday Dinner and "card"

Idag var jag, maken och samt Syster Yster med familj och lillebror J hemma hos mamma och åt middag (A var på kalas). Min farbror L och faster M var på besök från Karlstad. Det var väldigt trevligt!
Today I, DH and O, as well as Sis with family and brother J was at Mom's and had dinner (A was on a birthday party). My uncle L and aunt M was on a visit from Karlstad. It was a really nice!

A var hemma hos C före och efter kalaset och jag hade (äntligen!) bränt en CD med en mängd fotografier jag har där C är med. Denna stoppade jag i ett fodral som även fick fungera som kort. Jag använde mig av Mollys oktoberkit (och detta är därmed mitt bidrag i månadens kitutmaning) och Lucy's kortskiss från 1:e oktober på MSW.
A was a C's before and after the party and I had (finally!) burned a CD with photos I have with C. I put it in a CD-case that doubles as a card. I used the October kit from Molly's (thus I consider this as my take on the October challenge) and Lucy's card sketch from October 1st at MSW.

1 kommentar:

Lilo sa...

Snyggt gjort! Och vad smart att skapa ett kort som dessutom är CD-fodral, där var du fiffig! =)