söndag 13 januari 2008

Gamla synder! / Old stuff!

Jag började med scrapbooking efter vår resa i februari 2007. Mina första alster var till ett album om den resan. Här visar jag en del av de LOer jag gjort under året - de jag är mest nöjd med...

-----------------------------------------------

I began scrapping after our journey in February 2007. My first LOs were to an album about that journey. Here I will show some of my LOs from last year - those I'm most satisfied with...

-----------------------------------------------
Men jag då?! / But what about me?!

Sommar 2007 / Summer 2007

Skistar

Men hallå liksom / But hey sort-of

Partypinglor / Partygirls

Genmini

För jag gör så roliga ställen / Cause I do such funny places

Ååååh, kast! / Ooooh, throw!

Trollungar / Little goblins

Titta, kisse! / Look, kitty!

Sysslingar / Second cousins

Är det till mig? / Is it for me?

Beauty

...sök en lösning / ...look for a remedy

Julkort 2007 / Christmas card 2007

Lycka / Happiness
Under ytan / Under the surface

Besök / Visitor

Är inte vintern slut snart? / When will the winter end?

Årets sista grillning / The last barbecue of the year

2 kommentarer:

Sandra sa...

Kul att du skaffat en scrapblogg! Mycket fint du lagt upp från förra året!

Tin sa...

Å vad mycket fina LOs du skapat!