torsdag 27 mars 2014

Layouter om O / Layouts about O

Jag har börjat springa! Varannan dag, inte speciellt långt, men ändå. Och för fyra dagar se'n fick jag ont i knät när jag sprang. Men jag körde igen i tisdags - och fick ännu mer ont. :( Så idag låter jag bli rundan och på lördag tänkte jag ta en rejäl promenad istället. Och på måndag/tisdag gör jag ett nytt försök. För det flöt ju så bra!
I've started to jog! Every other day, not a particular long path, but... And four days ago I got ache in my knee afterwards. But ran as usual on Tuesday - with the result of even more pain. :( So today I'm resting and on Saturday I plan to take a walk instead. And have another try on Monday/Tuesday. It's so typical, since I was really in a flow. 

MySketchWorld har dragit igång igen, nu bara via bloggen, och det "firades" med en Sketch-A-Thon som man fortfarande har några dagar på sig att delta i - till den 31e för att vara exakt.
MSW is out'n'abut again! To "celebrate" this there is a Sketch-A-Thon that ends on the 31st.

Här är en LO efter skiss 1 - om en väldigt regnig och "åskig" fotbollsträning.
Here's an LO using sketch 1 - about a very rainy and "thunder-y" soccer practise.



Inga kommentarer: