tisdag 12 november 2013

Sångfågel / Songbird

I helgen som gick var det LinköpingScrap - tyvärr utan min syster eftersom hon hamnade på sjukhuset med streptokocker i örat... :(
Vi var i ny lokal som var alldeles utmärkt, utom när det gällde ljuset. Det var svagt och alldeles för gult. Det senare gjorde att jag, när jag kom hem, konstaterade att det blev heeeeelt fel med en del pappers- och dekorationsval eftersom färgerna inte stämde för fem öre...
This past weekend it was LinköpingScrap - unforunately without Sis, since she ended up at the hospital due to streptococci in her ear... :(
We were in new premises this time. They were quite OK, except for the poor and too yellow-y lighting. When I got home I was wondering what I thought of, since the colour combos of some pp's and decos were awful due to this. :/

Den här layouten gjorde jag till en av utmaningarna - och den är dessutom min tolkning av Veckans Skiss denna vecka. (Men nu ser jag att den visst inte kom med i inlägget där... Nåja...) Och den gjorde jag om något när jag kom hem...
This layout was made for one of the challenges - and it's also my take on this week's sketch at Veckans Skiss. (Although it seems as it didn't make it into the post... Well, well...) It is also one of those that needed a slight change when I got home...


Inga kommentarer: