söndag 24 mars 2013

Publicerad / Published

Typ... :)
-ish... :)
Min layout med kaffemuggen blev visserligen inte VeckansVal, men kom ändock med bland de visade hos Veckans Skiss. Och två layouter av mig, bl.a. den med M's 40-årsfirande, finns med bland Veckans Highlights på SweScrapbook.
My layout with the coffee mug was not chosen as the Choice of the Week, but got a spot in the stagelight at Veckans Skiss. And two of my layouts, eg. the one about M's 40th birthday, was among the Highlights of the Week at SweScrapbook.
Den andra layouten som visas handlar om hur A och O brukade roa sig med att spela schack i storformat när vi var i Bangtao förra året.
The second layout shown is about how A and O used to play ginormous chess when we were in Bangtao last year.

A hade kalas för kompisarna igår kväll. Vi var inte helt säkra på om det skulle kunna bli nå't, men hon lyckades hålla sig feberfri hela da'n igår, så... :)
O spenderade natten hos Mormor och maken flydde fältet och gick på bio. Själv försåg jag tio snacksaliga och fnittriga 11-12-åringar med våfflor och senare "biogodis" framför "Narnia". :)
Och idag kom febern tillbaka...
A had her b-day party for her GFs yesterday evening. We weren't sure if we could go ahead, but she stayed out of fever the entire day yesterday, so... :)
O spent the night at Granma's and DH fled to the movies. Me, I made waffles and later made sure they didn't ran out of candy and popcorn while watching "Narnia". :) 
And today the fever returned...

Jag räknar mig inte som en kortmakare, men gör ett och annat ibland. Förra helgen gjorde jag ett par som vi sedan gav två av arbetskamraterna som fick lov att gå i pension lite tidigare än de först tänkt sig.
Och till min stora glädje uppskattade de (och även de som skrev på) korten. :)
I'm not counting myself as a card maker, but do them every now and then. Last weekend I made a couple that we gave two of our collegues that had to retire a little earlier than they intended.
And to my great joy they (and also those signing) really appreciated the cards. :)




3 kommentarer:

Cornelia sa...

Superhärlig LO med de där rosa "splattarna" och bradsen(?) som mittpunkter. Fint foto och snygg rubrik!

Korten är jättefina och jag förstår att de uppskattades!

Ha en skön vecka med mycket sol på näsan och helt utan "sjukor"!

KatarinaR sa...

Så läckert det blev med de rosa splasharna på layouten!
Fina kort har du gjort också.
Ska klicka mej vidare och se på dina publicerade alster nu...
Glad Påsk!

Camilla sa...

Snygga kort! Grattis till att du blivit visad med! Gillar din mugg LO mycket!!

KRAM