måndag 13 september 2010

Vinstrik helg / Winning weekend

Här kommer lite bilder på det jag vann under helgen...
Here are some pics of my prizes...

På lördagen vann jag ett presentkort på Forma Hantverk. (Det fick Syster Yster av mig. :) ) Och så vann jag de här stämplarna från Prickiform, som jag gav till A (hon blev väldigt glad):
On the Saturday I won a gift certificat from Forma Hantverk. (Which I gave on to Sis. :) ) And I also won these stamps from Prickiform, that I gave to A (who was overjoyed):


På söndagen vann jag fimolerastavar formade som frukter från Pagoni, som man kan skära till och använda på kort och LOer.
On the Sunday I won rods of clay, shaped as fruits, from Pagoni. These can be cut to use on cards and LOs.


Och ett kortmakarkit från jag-vet-inte-vem. Jag behöll några av banden, resten tog A glatt emot eftersom det inte var min stil på sakerna. :)
And a card making kit from I-have-no-clue. I kept a couple of ribbons and gave the rest to a happy A, since it was not my style. :)


Och ett litet kit med blommor, pärlor och bling från Stellas.se.
And a little kit with flowers, pearls and bling from Stellas.se.


Denna gången hade jag onekligen fru Fortuna på min sida! :)
This time I had Dame Fortune on my side for sure! :)

Inga kommentarer: