söndag 23 maj 2010

Scrapkalas och minialbum

Idag hade A sitt födelsedagskalas (drygt två månader försenat...) och det var nio nioåringar som scrappade järnet! Av dessa nio var det bara A och C som gjort detta tidigare, men det tog inte lång stund innan övriga fattat galoppen och gjorde den ena LOn tjusigare än den andra.
Syster Yster och jag lät dem härja mer eller mindre fritt bland våra saker plus att jag vunnit en kalaspysselanpassad RAK av Nilla på Magdas. Många blommor och brads användes, men hälften av det utstansade Nilla skickat gick åt (plus lite från våra egna dies).

Ett stort tack till min älskade Syster som hjälpte till att förbereda, att servera marängswiss, att duka av och - inte minst - veva CB, stämpla, räcka över klister och sax, tipsa och berömma! Puss på dig!

Och jag passade också på att ge minialbumet jag gjort om möhippan! Ett album som legat på lut i snart ett år, men med hjälp av ett tagalbum i Skaparlustens Maj-kit och en utmaning hos Engströms äntligen blev klart. Här kommer mååånga bilder på ett album från en himla rolig dag för snart ett år sedan: