måndag 3 maj 2010

Lyckobubblor och klassförälderträff

Den här LOn gjorde jag till en liftutmaing på Skaparlusten - fotografierna är från förrförra sommaren och har legat lääääänge och väntat på att bli scrappade.


Lyckobubbel
Mönstrat: Basic Grey
Övrigt: bokstavsstickers fr. Sassafras Lass och Yellow Little Shoebox, akrylfärg, knappar, stämplar fr. Jenny Sandberg

Just nu väntar jag på att E's och T's mammor ska komma hit. E's mamma ringde häromdagen och sa att "vi är ju klassföräldrar - det kanske är läge att planera för en liten klassutflykt innan sommarlovet"...
Så nu har jag bokat dagis' lokaler och ikväll ska vi alltså fundera på detaljerna runt det hela. Och i höst lämnar jag med varm hand över klassförälderansvaret till nästa i listan - jag har (snart) gjort mitt nu! :)

1 kommentar:

KatarinaR sa...

Härlig layout!
Gillar verkligen den här färgkombinationen, så snyggt!