måndag 7 december 2009

Utmanad av A

Den här LOn har jag ju totalt glömt att visa! :)

Den utgår från den här "skis-en" jag fick av A som uppdrag på föräldramötet (barnen lämnade uppgifter åt sina föräldrar att pyssla med medan vi väntade på att mötet kom igång - "skis-en" var ett extra uppdrag för min del). Det var dessutom en "skis" med tema, nämligen VYKORT. (Visst är hon väl duktig? ;) )

Så jag använde mig av fotografier som Syster och jag tog av varandra på vår lilla tripp till Göteborg i oktober och gjorde den här LOn (som fick godkänt av uppdragsgiverskan ;) ):
Göta älv
Mönstrat: Fancy Pants
Typsnitt: QK Marigold
Övrigt: tag, band, stämpel fr. Theresa Collins, stans fr. Martha Stewart

3 kommentarer:

Jozebelle sa...

Härlig uppgift av dottern. Jag brukar inspireras av tjejerna fast det vet de inte om...de är ju lite yngre. Men snart kanske....

mamma sa...

Hej och grattis på namnsdagen!!!!!
Så duktiga ni är båda två, snart kan du få ordentlig konkurrens från A ;o)
Kram från mamsen

Lork-mamman sa...

Supergulligt och JA hon är verkligen jätteduktig! :)
*varm i hjärtat*