söndag 15 november 2009

Middag / Dinner

När jag fyllde år fick jag, av min kära syster, ett paket med papper och dekorationer samt kommentaren "det här ska du använda till en LO om födelsedagsmiddagen jag kommer att bjuda dig på när vi är i Göteborg". Middagen avnjöts på en grekisk restaurang (utan alkoholrättigheter... ;) ) och här är resultatet.
Eftersom de mönstrade papprena och dekorationerna är från MyMindsEye, passade jag på att göra LOn efter den skiss de har som utmaning i sin blog! ;)
--------------------------------------------------------------------------------
On my birthday I got a kit and a challenge from my sister: "Use this to scrap an LO about the birthday dinner I'll buy for you when we're in Gothenburg!".
And since the patterned pappers and die cuts are all from My Mind's Eye (Bloom & Grow) I used the sketch they've got as challenge in their blog! ;)

Middag / Dinner
Mönstrat: MME
Övrigt: diecuts fr. MME, band, thickers fr. AC

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vad kul med en liten utmaning!

Och ja, jag gjorde som mamma bestämde eftersom jag hade feber igår kväll, och även idag visade det sig. Fast det hade jag inte kollat när jag pratade med vårdcentralen. Inte mycket, men det känns lite trist, är inne på 4:e veckan med förkyldning nu... :-( Håller ju med, mammor vet bäst! Speciellt när man pratar med sina barn!:-)

Li@n sa...

Men vilken häftig idé...att få papper att använda till en alldeles särskild händelse! Då bara måste man ju få det scrappat.

Ha det fint
kram
Lian

Amber sa...

Great job on the layout! Yes, our challenge IS open to everyone.

Thank you for playing along.