söndag 9 november 2008

Två till LOer igår / Two more LOs yesterday

Förutom LOn i förra inlägget gjorde jag en till WDY (scrappa ett dåligt fotografi) och en till Scrapopol (valfritt tema, men inga blommor) på gårdagens scrapträff.

Den första handlar om att O "kan själv" och den andra handlar om "hejdå-ritualen" på dagis - det ska ritas gubbe i imman på fönstret...
-------------------------------------------------
Besides the LO in the last post I made one LO for WDY (scrap a bad photo) and one for Scrapopol (any theme, but no flowers allowed) on the scrap gathering yesterday.

The first LO is about O "can do by [her]self" and the other about the ritual when leaving at daycare.

Lia Häll / Lia self
CS: Bazzill, Bazzill Bling
Mönstrat: 7gypsies
Från kit: kapsyl
Övrigt: bokstavsstämplar fr. MySentiments, journalingstämpel fr. Prima, band, mönstersax


Beggu
Mönstrat: BoBunny
Övrigt: journalingcard fr. CreativeImaginations, chipboard fr. Scenic Route, band, thickers fr. American Crafts,knappar, blingstenar

3 kommentarer:

Tezzan sa...

Mysiga layouter... Och tack för kommentaren i min blogg. Ha en underbar dag. Kram.

Ulle sa...

Vilka fina LOer! Gillar den bandklädda cirkeln ...

Articsisters are: sa...

Fredageftermiddag. Jag tar mig en bloggrunda och kikar efter lite inspiration. Tänkte att jag skulle finna lite tid för pyssel nu i helgen men det är ingen garanti att det blir så. Du äe ju med på min bloggrunda så jag kommer därifrån.

Orange och grönt...så snyggt

Har gjort en kalender – månader med datum – som du kan ladda ner från bloggen:
www.articsisters.blogspot.com

Ha en skön helg
Lisbet