söndag 23 november 2008

Julkort / Christmas Card

Ännu ett julkort - denna gång till utmaningen hos Magda's där man ska använda en stämpel som inte är julig.

Jag har nu använt mina ProMarker för första gången och jag är såld! :-) Jag vet precis vad jag vill ha i julklapp: fleeeeeeeeer färger!!!
-------------------------------------------------------
A Christmas card for a challenge at Magda's where you should use a non-Xmas stamp.

I've used my ProMarker pens for the first time and I love them! :-)

Julkort / Christmas card
Mönstrat: Inkido
Övrigt: stämpel fr. Kortmakaren, ProMarkers, bokstavsstämplar, paljettstjärnor, stickles

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pro Markers ÄR roliga!! :D
Även för en scrappare som inte stämplar. :D

Anonym sa...

Ååååhh... har du köpt ProMarkers!?! *avundssjuk* Jag har ju testat o tvekat o funderat... och bestämt mig för att jag använder dem för sällan för att mitt snåla över-jag ska gå med på inköpet. Men visst är det ROLIGT!! Jag får sådana flash-backs från "fyller-i-målar-böckerna" när man var liten. =)