söndag 20 juli 2008

We Dare You v.29

Den här veckan skulle man scrappa om var man växte upp - fysiskt eller psykiskt. Jag har valt att berätta om det hus jag bodde i tio år av mitt liv. Jag blev inte speciellt nöjd med LOn, men texten är jag nöjd med. :-)
-----------------------------------------------------
This week one should scrap about where you grew up - physically or mentally. I chose to scrap about the house I spent ten years of my life in. I' m not satisfied with the LO, but I do like the journaling. :-)

Smedstorp

CS: Bazill
Mönstrat: K&I Memories (Love, Elsie)
Från kit: gröna blingstenar, ticket
Övrigt: bokstavsstickers fr. Basic Grey, röda blingstenar

1 kommentar:

Anonym sa...

Så underbart du skriver...... jag får tårar i ögonen ... du verkar ha haft en lycklig barndom ;o)
Kram från hon som kokte rabarbersaften