måndag 28 juli 2008

Utmanad (only in Swedish)

Petra har utmanat mig, så det är väl lika bra att svara. :-)

Regler:

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
- Fixa rabarberpaj.
- Ringa C's föräldrar och meddela tid för Busfabriken-besök.
- Eventuellt åka in till sta'n.
- Göra klart ett kort jag påbörjade på lördagens scrapträff.
- Stoppa tjejerna i badkaret!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
- Flyttade till Linköping!

Ställen du bott på?
Jag har varit Östergötland trogen...
:-)
- Skärblacka
- Vånga
- Norrköping
- Svärtinge
- Linköping

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Få huset fixat så det är helt klaaaaart!
- Anställa en (flera?) person att ta hand om städning och matlagning.
- Byta ut innehållet i min garderob.
- Ta med hela familjen (inklusive mamma och syskon och...) på en rejäl semster på något hääääärligt ställe.

Jag utmanar: den som ännu inte fåt denna utmaning och som känner för att svara. ;-)

Inga kommentarer: