söndag 16 mars 2008

Scrapträff igår / Scrap gathering yesterday

Igår var det scrapträff och jag fick gjort fyra LOer - varav två kan visas nu. :-)

"Mmm" handlar om O's första smakbit gräs. Jag liftade Ellison's LO "Q".

"Hoppla pålle" handlar om när O använde leksakskorgen som gunghäst.
-----------------------------------------------------------------------------
Yesterday I was to the scrap gathering and managed to do four LOs - but can only show two at the moment. :-)

"Mmm" is about O's first taste of grass. I lifted Ellison's LO "Q".

"Hoppla pålle" ("Giddyup horsie") is about when O used her toy basket as rocking horse.



Mmm

CS: Bazill, Clas Ohlsson
Mönstrat: Sandylion, MyMindsEye, DCWV, K&I Memories
Typsnitt: CB Hippie Chick
Övrigt: Stämpel fr. Autumn Leaves


Hoppla pålle / Giddyup horsie

CS: Bazill, Clas Ohlsson
Mönstrat: Sandylion, K&I Memories
Typsnitt: CK Fairy
Övrigt: Stämpel fr. InqueBoutique, QK die Rocking horse

4 kommentarer:

Tina sa...

Åh så fina layouter. Hoppa pålle är störtskön!

Annika K sa...

Hej Malin! Vad snabb du var på att ladda upp gårdagens alster! De är fina här, men mycket finare live!!Du har förresten fått en utmaning av mig i min blogg! Glad Påsk /Annika

camillas scraprum sa...

Härliga!!Varma fina färger.Ser mumsigt ut med gräs
:-)
Kan inte vara med på nästa träff heller så typiskt..

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

så söta små LO:sar, stilrena och inte en massa dekorationer.Önskar ibland att jag kunde scrappa så stilrent, men jag lyckas aldrig...
haa en bra vecka!