onsdag 24 juli 2013

Bokrecension: "An Echo in the Bone" av Diana Gabaldon

This is a book review, i.e. the post is in Swedish, but you can read about the book here.

Den här boken läste jag när den kom ut, men jag tyckte att det är idé att läsa om den eftersom utgivningen av bok åtta närmar sig (även om jag idag fick veta att det inte alls verkar bli i december, utan i mars :(  ). Även om jag har den i tegelstensform köpte jag den igen - i Kindle-format. Vilken skillnad... ;)

Jag recenserade den här förra gången och mina ord gäller, så klart, fortfarande. Men jag märkte att genom att ha läst Gabaldons "stickspår" (speciellt denna), så fick jag lite aha-upplevelser. Plus att det ju alltid är så att man upptäcker nya saker när man läser om en bok. :)

Gabaldons "Outlander"-serie är en av mina absoluta favoriter och gillar du spänning, kärlek, humor, mystik och gärna i en historisk miljö rekommenderar jag dem verkligen! Har du inte läst böckerna redan har du garanterat måååååånga timmars trevligheter framför dig. :)

Inga kommentarer: