söndag 13 november 2011

Pretty Paper Party

Den här helgen har vi varit hundvakt åt Vilda-vovven. Så det var ganska trångt i min säng... :)
This weekend we've been taking care of Vilda the Dog. So it was kinda full in my bed... :)

Här är två av de layouter jag gjort efter att ha läst och begrundat utskick från Shimelle i hennes online-kurs "Pretty Paper Party". Mycket inspiration har det varit och kursen avslutas just nu med en hel hög utmaningar. Vi får väl se om jag lyckas skapa nå't till dem. :)
Here are two layouts I've done after reading and pondering over the prompts sent by Shimelle in her online class "Pretty Paper Party". It's been lots of inspiration and the class is now ended with a bunch of challenges. But we'll see if I manage to create something for them. :)

Den första är en lift av Shimelles "Right Now" och handlar om O's borrelia.
The first is a lift of Shimelle's "Right Now" and is about O's borrelia.


Den andra handlar om hur getterna var "överallt" där man ställde bilarna innan man tog sig till Balos. Jag har använt mig av MSW's novemberskiss till den här.
The other is about how the goats were "everywhere" where you parked the car before going off to Balos. I used the November sketch at MSW for this.

Inga kommentarer: