måndag 14 februari 2011

Perfekt tema... / Perfect theme...

...för en LO gjord på Alla Hjärtans Dag är väl det jag använde idag: berättelsen om hur jag och Maken träffades. :)
...for an LO made on Valentine's Day is probably what I used todaY: the story of how I and DH met! :)

Men den ligger på tork, så den får vänta. Under tiden visar jag den LO jag gjorde skickade in som "ovisad" på min ansökan till MSWs nya design-team. Och den måste ha varit perfekt, för jag har fått fortsatt förtroende och är med i teamet ytterligare ett halvår! *dansar lyckligt*
But it's drying so it has to wait. In the meantime, here's the LO I sent in as "not shown" in my application for the new DT at MSW. And it must have been perfekt, since I got to stay in the team for another half year! *happy dance*

LOn handlar om när vi var i Stockholm i november och tittade på utställningen med soldater från terrakotta-armén.
The LO is about when we visited the exhibition in Stockholm with soldiers from the Chinese terracotta army.


Förresten... Syster Yster har börjat blogga också! Så vill ni se hennes skapelser, kika in här.
BTW... Sis has started to blog as well! So if you want to see her creations, take a look here.

Inga kommentarer: