söndag 11 oktober 2009

Pappersgoogla / Google on paper

Den här LOn var till en tävling på Designat - som jag inte placerade mig i - men jag är himla nöjd med den!
Som bakgrund har jag papper från uppslagsverket på bilden (mamma skulle ändå slänga det vid flytten). Journaling finns bakom bilden och berättar om hur jag alltid brukade läsa uppslagsverket och följa nya ord och hitta annat att läsa om. Och hur jag brukade rita av bilderna i det.
Titeln är ett nytt ord jag läste om - och det betyder helt enkelt "att slå upp saker i ett uppslagsverk i bokform". ;)
-------------------------------------------------------------------
This LO was for a challenge at Designat. The background is from the encyclopedia on the photo that mum was to throw when she moved house.
The hidden journaling is about how I used to read in it and follow new words to see their meaning and find out new stuff to read about.

Pappersgoogla / Google on paper
Mönstrat: MajaDesign, Sassafras Lass
Övrigt: overlay fr. Hambly, akrylfärg, boksidor

Inga kommentarer: