lördag 18 juli 2009

Marthas utmaning / challenge

Vi har haft sommarswap på Östgötascrap och jag fick ett kit sammanställt av Martha och med en utmaning som sa "tänk lager-på-lager och 'more is more'" tillsammans med en skiss. Jag som snarare scrappar enligt devisen 'LESS is more'... :)

Resultatet ser ni här nedan - tycker ni att jag har lyckats någorlunda, i alla fall? ;) Den mörka fotomattan och thickers-bokstäverna är mina egna, övrigt låg i kitet jag fick.

Bilden föreställer makens morföräldrar 1941 - hon var 18 och han 21.
--------------------------------------------------------------------------
We've had a summer swap at Östgötascrap and I got a it and a challenge and a sketch from Martha, saying "use layers and think 'more is more'" - i.e. the opposite of my ordinary scrap style.

Here's the result - with a photo from 1941 of my husbands maternal grandparents: she was 18 and he 21.


E & K

Mönstrat: Kaiser
Övrigt: thickers fr. AC, blommor, brads, journalingcard, tabs, akrylstickers, stansat träd

2 kommentarer:

Hello, I'm Vicki sa...

ooh gorgeous layout malin, love it. loving your blog, got here through spunky scrappers and i'm now a follower. hug xx

Anonym sa...

Beautiful layout!